Thursday, January 15, 2009

Kekalahan yg penuh GAYA!!!

TEAM SHAFIYYAH YG HAPPONING PALO DEN!



salam..

minggu ni dak2 uia still sibok ngan sports carnival..x kurang jugak yg x msk ape2 but msh mengambil bhgn dlm menepekkn diri di padang2,ataupn di kaunter2 air yg disediakn percuma utk players2..(dorg pn nk air free gak..haha) ..


lady in pink with the burned skin face..hahaha..



ramai gak la yg amik bhgn dlm game2 yg dianjurkn,,yela,ms ni la dorg nk tunjukkn bakat dlm sport,klu dl dorg x leh men ms skolah atas sbb2 penyakit berjangkit yg ditakuti akn berjangkit dgn pemain2 yg lain,,ataupn,sbb yg x masok dek akal seperti, xde seluar sukan nk main,xde kasut,x cukup berat bdn,x cukup bilangan gigi,dn juga sbb2 yg x munasabah yg tlh diguna pakai oleh mereka yg sebenarnye nak mengelak dari cikgu pendidikn jasmani dorg..haha..


aku pn nak la jugak contribute utk mahallah(kolej) aku,,so aku pn try la msk hoki,,wat pengetahuan korg,aku ni x penah men hoki,yg paling klako nye,,bile dorang tnye aku pe name kayu hoki tu pn aku x tau,,tp aku x mohla org tau yg aku ni jahil sgt ttg hoki ni,,sku pn,tanpa segan silu sebutla yg name kayu tu joystick...ape lg,tergelak besola mereka2 yg berada di tempat kejadian waktu tu..(adus...wat malu je la ko ni ija)..hahaha..

tp, tu sume x mematahkn semangat ayam aku yg berkobar2 nk men hoki nih..aku ngan k.husna(roommate ku yg tingtong..haha) pulun la p trening tiap2 mlm,,tibe waktu match hoki tu plak,kitorg pn semangatla nk men dgn tema baju kitorg yg kaler pink tuh..(anda sume boleh lihat model yg agak cumei seperti gambar diatas sebagai rujukan yew)kikiki..pasan sunggoh!(suke hati aku la)hahaha..

tapi,,disebabkn players2 shafiyah yg sgt terer dn penuh dgn misteri nih,,kitorg x dpt la menjaringkn sejibik gol pn aritu..yela..mane x nye,dh kitorg ni jenis misteri,mane org berani nak bg bola kat kitorg..(sebenarnya itu adlh alasan x mau ngaku yg team dorg ni x gheti men hoki)..ha3..ok la..aku ngaku la..puas ati?kih3..ape2 pun..it's quite a nice game since kitorg yg xde player uia ni pn klh 0-1 je ngan team len,ade team lain tu yg siap 2,3 org player uia pn kalah 0-2..(hahahaha,,padan muke korg) jahatnye aku nih..

tp, sekalah2 kitorg,kitorg kalah bergaye wa cakap sama lu...sbb nye, mane ade player yg jatuh tergolek ala2 gaya dlm cite the matrix bile main hoki..ade ke?ha.. klu nk tau, aku la org nye,,boleh la plak aku jatuh masa nk kejor bola hoki yg sebesar telur burung unta tu..dah la ms tu mate sume org tgh tgk bola tu..tibe2 lak kene lak tgk aku yg jatuh bergulung2 tuh..hahaha..(padan muke ko ja..)

neway, dlm bnyk2 game,game hoki ni la yg plg best pnh aku main..dgn teammates yg sengal2 bdn dan juge kepala..haha..lagi2 ros yg excited gile bile org pas bola dkt die time main hari tu..(menunjukkn yg kitorg ni heppy je bile main)..kalu la die x pegang stick hoki tu..aku rase, dah lame dh die tepuk tgn sbb berjaya dpt bola..mhuahahah..(sori ros)..

whatever pn,,aku bangge dpt main ngan player2 shafiyyah yg besh2, n sengal2 ubi,sampai gelak x hengat dunia..ki3..dn juga aku berjaya memaksa k.husna yg sememangya susah nak ikut aku p wat aktiviti lasak2 sikit..(yg die tau n plg suke,,,shuping je la..)haha..

GOooooooooooooooo SHAFIYYAH!!!!!!


with k.husna pemain ganu yg dh pencen


No comments: