Sunday, February 13, 2011

~~Cerita Kedai Cendol~~~

salam..tetibe teringat plak ngan korang!!!! dayah, irma,nira, su, illy n dilla!!! tajuk kali ni ialah Cerita Kedai cendol...sebab......petang ni menu minum petang aku ialah cendol...aiseh...bila mkn cendol je ingat korang,,bile ingat korang je mkn cendol..(apekah?? suke hati haku la...)....(owh...sedapnye bau!!!! mak tengah masak serunding ikan bilis kat dapor mase ni...memang xde kene mengena dlm cite ni..saje je nk bgtau..kiki)...

ok2..berbalik pada tajuk...to be honest,,,bile datang je weekend, aku mesti ingat korang, sebab sebelum korang menjadi bz dengan komitmen masing2,,kite selalu keluar,,walaupun jaoh n sekejap, ade je plan nak buat bile cuti..contohnye sesimple g makan cendol...bukan cendol yg dicari.(chewah!! ayat jiwang ke ape ni?).tapi masa yg diluangkn untuk kite duduk semeja sambil bercerita dan bergelak sampai x ingat org kiri kanan,.release sket tension seminggu keje...huhu..gamba2 dibawah diambil semasa di gerai cendol dekat bangi..lokasi...(hanya dayah yg tau)...aku x ingat jalan..hehe..tapi die nye mee rebus, memang terbaeklah wa cakap lu!

irma!!! rindu kamu!!... a person who very down to earth n sentiasa murah dengan senyuman...geli hati bile teringat mcm mane kite boleh jadi rapat..tapi, org yg berkawan dengan die ni akn rasa sgt dihargai dengan sikap peramah nye...kalu suruh die bagi cite sikit..panjang lebar die punya explanation..huhu


dayah...org pertama yg rapat dengan aku mase dekat icm..sampai su selalu tersasul name kite berdua bile borak...bile su ckp ngan aku die panggil aku dayah..bile die ckp ngan ko die panggil ija..hahaha...tapi skang, su telah terlatih untuk membezakn nama kite..kikiki..banyak bende yg aku blaja dari die...banyak kisah suke duke kite lalui same2...


su...seorang perempuan macho n tuf...hehe...(rase2 die mara x aku gelar die cam ni ea?)..ampun kn aku su!! mule2 aku ingat ko memang susah nak didekati..teringat mase kat icm, dilla cabar aku nyanyi lagu suraya depan ko..n aku tanpa berpikir panjang nyanyi lagu tu depan ko dan ape yg aku dapat??? reaksi kening berkerut kau yg sangat blur mase tu..(maybe dlm hati ko kate.."pehal la dak ni? betol ke x ni?")..keh3...tapi,,ko memang seorang gadis yg indipendent!! survive sorang2 dekat KL ni..cayalah!!!


okeh....aku nak amik bantal kecik sebab tibe2 terasa nak nanges bawah meja ni...( ~_^')//

No comments: