Thursday, February 10, 2011

Tanpa sedar.......



~~ the driver with the co-pilot~~

bercanda di tepian pantai...

memang perasan tol minah ni....



tapi,,,yg paling best is when k.husna bawak satu hari berjalan + makan + makan + makan.....makanan2 kat sane plak yg terbaek lah!! credit to k.husna, U memang terbaeklah!! (puji lebih sikit,,pasni leh jadi pengacara jln2 cari mkn ea)..huhu..bayangkanlah (sile imagine dgn penuh konsentrasi..kiki), pagi2 ingat nk sarapan nasi dagang, tapi habes,,so aku bedal roti canai sampai 2 keping okeh (ish2, cane lah x gedempol ko ni ija)...lps shupin2 bazirkn duit dkt pasar payang, makan mee sup yg menjadi tempat wajib k.husna mesti makan, kalu x mkn kempunan samapai 3 hari 3mlm mimpi yg bukan2..(mintak2 k.husna coool je bile baca ni)...sampai kat rumah tok ki, g pekena plak laksa ganu yg sememangnya pebret aku n safa,,, sori safa....i mkn untuk u ye..hehe,,petang2 sikit plak kitorang g airport...bukan nk g naek kapal terbang,,tp g melantak lagi..kali ni mkn sotong gorng tepung, ikan grg tepong, n kepok lekor..yg sememangnye kegemaran aku jugak..(kesimpulannya disini, memang aku suke mkn lah senang cite)...mlm nye plak,,mkn ikan bakar...tapi hampe....ikan da habis sbb tokei ikan x banyak stok dek kerana hari tu nelayan x trn laut because of angin kencang...so,, mkn le sotong n ikan pari bakor..best gak r sambal die, k.husna ckp tempat ni la yg masuk tibi dlm "warung kite" nye show...(promote kedai plak)...
sunggoh poyo!!

Bercuti kat sane 3 hari 2 malam jek...tapi cukup la untuk menghabiskan masa dan duit aku...hihih...tapi...mase nk balik kl n salam k.imah....tibe2 hati rase sebak sgt...terpikir...bile lah dpt jupe k.imah lagi??? dlm kereta aku terkantoi nanges sambil drive lepas ckp, 'something' yg membuatkn aku betul2 sedih.....it's all about both of you...k.husna x lama lagi akn melangkah ke alam baru...mungkin kenangan di terengganu hari tu menjadi kenangan terakhir buat kite semua..sbb lps ni...die akn ade komitmen lain yg lebih penting..aku tau persahabatan ni akan kekal dlm hati masing2 sampai bile2........(-__-)~~gonna miss u guys~~~

No comments: